jag blev lite sugen..

läste Nikkis blogg och hittade denna lista.. det var ju toklänge sen man gjorde en sån så jag kan inte låta bli :P

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
nej hellst inte.
Titta på dig själv i spegeln: Det händer väl..
Gnälla: Ja,men jag är glad än då.
Skrika:
Sova: Älskar att sova nu förtiden
Ha ångest: beslutsångest händer.
Skada dig själv med flit: Nej,varför vill man?
Ta mediciner du inte borde ta:
Nope
Vilja dö:
Nej usch absolut inte sen besöket på bårhuset!!!!
Drömma mardrömmar: Ja, men det var ett tag sen nu :D
Drömma sexdrömmar: Det har kanske hänt dock inte så ofta ;P
Ta droger:
Nope
Försöka vara annorlunda:
Haha, jag är unik!
Klä dig i svart:
Händer
Gå till kyrkan:
Nej inte så ofta.
Gå i skolan:
Nej det var ett tag sen, men jag SAKNAR!
Röka: Nej USCH!
Ha sex: Det händer
Ljuga:
Nej
Hata folk: Tyvärr så har det hänt.. men ingen vana å gå omkring å hata folk..
Lita på folk: Ja! 

VEM:
Saknar du:
En häst och just precis nu 1person
Vill du döda: Nej, behövs inte längre..
Rörde dig sist: Karin (min egna hästskötare)
Vill du slå: haha det finns faktiskt några..
Kysste dig sist:
Hemlis ;) <3
Vill du kittla: HATAR ATT KITTLA OCH BLI KITTLAD!
Kramade du sist: Linnea Bäck kanske..
Vill du prata med: Väntar på dig i telefonen ;P
Skrek du på sist: Ehm, skriker inte direkt
Vill du vara som: Pippi Långstrump!
Sårade dig sist: hmm, har blivit riktigt sårad en gång, men han är död.. :)
Vill du bli galet full med: Hedlund, LÄTT! och Sara så klart! finns ingen som är så bra att supa med osm Sara Anderson <3
Gjorde dig riktigt glad senast: Fredrik som hade mitt körkort

Fick du sms från senast: Fredrik
Ringde dig senast: Hedlund
Är vackrast på jorden: Sivra!


HAR DU:
För många vänner:
Precis lagomt med vänner <3 
Förföljelsemani:
Haha hellst inte!
Tvångstankar: Jag går inte på A-brunnar!
Någon annan psykisk sjukdom: Hoppas inte det ;P
Någon fysisk sjukdom: Jag är normalstörd, och lider av senilbullemi :P
Någon skada: Foten då..
Färgat håret: Usch det var dummt!
Brutit några ben: Jo, en arm och ett nyckelben
Några piercings:
Öron
Egen dator: yes!
Bra självförtroende: Avisst
Kysst någon: Jo, det har jag!
Haft sex:
Ja
Köpt kondomer: Nej
Tagit nakenbilder: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nopp
Bjudit ut någon: ja
Varit kär: mm..
Dumpat någon: ja men utsätter mig helst inte för det..
Stulit någonting: ja
Lämnat landet: jo, fast bara för semester
Tuttat eld på nått:
Ja
Gjort något olagligt: HAHAH OJA! jag har ju bott på elevhem med Sara ;D

HUR:
Går du:
Jag börjar med vänsterben...
Svarar du i telefonen: A det är Miccis, Hallåhej.. osv
Fördriver du tiden: har inte svårt för att fördriva den driver sig själv, förfort!
Mycket pengar har du: idag skulle jag gärna ha lite mer :P
Tjänar du pengar: jobbar...
Ofta diskar du:
När jag jobbar ALDRIG HEMMA!
Ofta städar du:
När jag måste..
Många stör du dig på: finns nog en och annan, men brukar sällan bry mig.
Ofta träffar du din familj: Ibland, typ nån minut varjedag..

TROR DU:

Att du kommer bli något:
Jag är ju redan något!
På gud: Jag tror på EGOISMEN ;)
På rymdvarelser: haha, nej
Att folk tycker om dig:
Det vet jag att de gör!
På ett liv efter detta: NEJ
Att fiskar kan tänka: Ja fast kanske inte som oss..
Att du kommer leva länge:
Ja, jag är rädd för att dö!



Nu dröjer det nog ett tag igen..

BTW gick Beach 2010 super bra fram tills i onsdags då jag söpner mig totalt på krogen och käkade både MAX oxh Donken ;) hahah men jag är glad ändå! fortsätter promenera och göra mina situps och kanske tänker en gång till innan jag ngt i munnen :Phahahah det där lät det hörrni ..

 

PUSS iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0