vågrättläge hela helgen..

Tjenixen!

i fredags var super snälla jag gullig och hätade syrrans polare i uppsala klockan 00.11 på stationen..
hem och tok sov, är så jävla less på att köra bil nu alltså!

mamma kom ner och väkte mig straxt efter 8 och vi var upp och sjöng för syster och gav henne paket, *JAG VILL OCKSÅ FYLLA ÅR*
iaf så kännde jag mig alldeles trött i huvet och gick och la mig igen, sov till och från fram till klockan 15, insåg att jag var inte helt 100, gick upp och duschade varmt, vilket resulterade i att jag svimmade, svepte om mig i en handduk och gick ut ur badrummet, svimmade igen, tog m ig in mot köket för att be mamma om ett glas juice, men han inte innan jag satte mig i datastolen och svimmade igen.. MYSKO!
mamma och Veronica som var här hjälpte mig till sängen och sen förflyttade jag mig runt i vågrättläge för så fort jag ställde mig på benen så svimmade jag :S

det gjorde att jag blev aldeles trött i huvet och typ halv sov hela dagen.. vaknade nu i morse straxt innan7 och gick upp, åt frukost och kollade på disneydax med lillebror :D

är helt trött idag också, kan ju beror på svimatackerna igår.. hoppas jag mår prima imorgon iaf :D

Ha det :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0