Snyggaste vännerna <3

Jag lär ju ha sveriges bästa och snyggaste vänner fakltiskt!

hur världelöst livet än är så får de en på humör iaf, man släpper tid och rum ch bara är med dem!

Jag ÄLSKAR er! <3

igår var livet värdelöst och jag visste att Sara var i Uppsala och firade Valborg precis som mina andra vänner som också fortsatte festandes hos folk runt om...
Och jag jag satt hemma utan nått! jag sliter för att hästarna ska få mat och vatten och kan inte ens erbjuda dem att gå under tak :( men vädret har iaf hittils vart på min sida och det är liet possitivt!

mitt upp i allt det tråkiga ringer Sara och säger att det inte är kul utan mig! hon bestämmer sig för att åka hem och vara med mig istället <3
 men vi bestämde att hon tog bussen till Enköping där jag hämtade vi shoppade godis för typ 100 kr! åkte till Labello jag red och det gick PISS!!! men iaf så åkte vi sen vidare hem till Jocke <3 där var Niklas, Thorell, Anna, hennes tvillingsyster, och två av deras polare, Jonas, Katinka, Ted och jag och sara <3 de spelade nått värdelöst spel och drack, Ted har ju ett ragg i enköping som ingen sett, men haha våran Snygg-Ted ska inte tro att han kan ragga upp folk utan att vi Godkänt den! haha så vi åkte in till Stan med Ted som skulle sova hos henne.. plockade upp henne på Joar och skjutsade hem dem så ja nu vet vi var hon bor och hur hon ser ut, men inte vad hon heter xD haha

men hon verkar ganska ok iaf :P

Skjutsade hem Sara också och hon berättade ju om det där jävla tingshuset man måste åka förbi på vägen hem mitt i natten! så jag var tvungen att åka en annan väg, hahhaa men är man mörkrädd så är man :P

var iaf hemma till straxt innan 3. Tack för att ni  finns mina underbaraste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0