snart v 20 :)

Idag var jag lite rolig ^^
 sov typ toklänge! gickupp brädde en macka med ost och hällde upp ett glas mjölk, fick för mig att springa ut i bilen å se om jag hade mina stallskor där eller inte, det hade jag iaf, så jag tog på mig dom också åkte jag till stallet... glömde liksom bort att äta frukost! :P

sen i stallet så när jag mockat allt och fixat så red Jag lille labello, fick för mig att rida lite markarbete efter som vi ska hoppa på torsdag och tävla på lördag xD
travade lite bommar och hoppade en låg studs men ville ändå lägga upp en oxer så jag satt av och byggde upp en oxer, har ju ett himla dåligt ögon mått men den kunde ju få ligga på 100-110 cm tänkte ja:P
när jag styrde emot kände jag att den blev nog lite högre än 1m, men jag smackade och tänkte LÅGHAND så går det nog bra, och det gjorde det hoppade den en gång till sen la jag ner och joggade av honom..

när jessica kom hem frågade hon vem som hoppat så jävla högt ute på banan! hahaha
vi gick ut och mätte och den låg på 135! men det gick ju bra iaf :)
och kul var det :D

sen red jag Manne och det var också skoj ända tills Amy sparkade oss när vi kom lite nära... vi Galoppade runt en ned klippt Salixskog Manne kom nära och Amy sparkade, träffade mig på smalbenet och Manne på underarmen,
han trode ju typ att han skulle dö! men efter lite övertalan kunde han iaf gå på alla 4benen och jag satt upp och vi fortsatte att galoppa utan problem xD
knäpp häst det där :P

åkte förbi Sara på vägen hem och pratade med henne en stund <3

dagens att äta blev TÅRTA :) gott! får sattsa på MAT imorgon och inte glömma bort frukosten ;)

PUSS PÅ ER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0