HÖRSDÅ!

Tjo =)

ingen Sara idag... =(  Men jag gjorde stallet på Järstena och fixade så fint, red Labello och Grace var med och gjorde sällskap (:

Byggprojektet går PRIMA ! det enda som behövs nu för att kunna fortsätta är storleken på ridhuset, blir troligen 30*50m kanske... hur Uffe vill ha garaget och hur vi vill ha med spolspiltan... Sen är det bara för Per som han heter att börja skissa :D

Jag har kollat upp gödselavhämtning containerhyra, ring runt till MASSOR medmänniskor om bidrag och grejs..
pratat med Exspåra i Laholm om ridhusunderlag så hon ska skicka en offert när hon vett måttet på ridhuset :)

SKOJ! jag är så jävla king på det här med att driva och genomföra projekt :)

nu ska jag försöka få tag på Kik och sammanställa dagens arbete :)

HÖRSDÅ! som Eric hamnstedt hade sagt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0