hej kompis =)

hallå, här har ni mig igen, hon som sätter så djupa spår hs folk att de inte kan förtränga mig xD

det är ganska farsinerande hur folk man inte längre har nån vidare kontakt med faktiskt går om kring och funderar på vad jag gör när jag gör vad och varför jag gör det, vad jag ska göra sen och vad som kommer att hända sen i mitt liv..

haha

Miccis älskad av Alla <3

åter till verklig heten...

idag har jag på börjat projekt stall och ridhus byggnad :) ganska spänande faktiskt :) har ni några goda råd tas de tacksamt emots!
har även denna dag tillbringat en del timmar med hästarna, först fick jag med Pappa till vera och klättrade upp på henne, skrittade runt några varv på banan med pappa som höll henne hårt för att behålla alla 4benen kvar på marken.. gick väl hyffsat men jag tror nog att enda utvägen nu är att bli riktigt hårt mot henne!
sen åkte jag till Enköping mockade till alla hästarna och fixade lite där, det kom ju ett hingstföl i natt =) Grattis till dom <3
longerade Sting, en ponny som madde ska rida till och sälja, hahha glad att jag inte är madde, för så som den ponnyn bettede sig i Linan så är jag inet så sugen på att sitta upp på den ryggen xD jag säger bara ha så kul och lyckatill ^^

red sen LaBello och idag hände det jag lovade inte skulle hända! GRAMANEN ÅKTE PÅ! men jag anser mig själv använda den på rätt sätt och strävar efter att kunna rida utan, men idag hjälpte den mig att få tillbaka kämpar glöden och LaBello slapp få sig massa onödiga hårda tillrättavisningar som det faktiskt har blivit nu de senaste dagarna, de har inte varit kul allst! så idag var det av med sporrarna och på med gramanen och fram med den mjuka fina handen =)

ROLIGT :D
så kul att jag glömde bort tiden för en stund och det fick lov att gå lite för fort på vägen hem till Jocke sen hem till Sara och sen till Uppsala där det var JUF möte :) alltid lika trevligt att få träffas allihopa :)
Victor och ted kom hem nu! vi bör verkligen festa ihop nån dag snart :D

sara jag och Jocke hejjade på elevhemmet och fick lite flashbacks :) DET VAR TiDER DET :P

tog Donken på vägen hem och dumpade Jocke hos sig i Esplunda och Sara i Fjärdhundra...

tur att man har så bra vänner som jag har <3

och för er som undrar och bryer så ska jag sova nu och gör nog det fram till ca 9.00 imorgon så fram tills dess kan niju sysselsätta er med nått annat inann ni behöver orka bryer igen...

PUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0