FÖRSÄKRINGS TJAFFS!

Fatta att det på MMåndag är 14dagar sen stallet brann ner, jag har väl gjort sisådär en 15telefonsamtal till mitt kära försäkringsbolag Folksam! den ena efter den andra lovar att skicka ut papper där de vill ha en skriftliganmälan, det kommer inga papper och jag ringer igen de säger att de skickar ut nya papper men liktförbannat kommer inga papper, Mamma ringer och då heter det helt plötsligt att de inte allste ska skicka ut några papper det var länge sen dem slutade med det...???! Jaha?!

jag ringer igen och ifråga sätter det mamma hade fått höra och jag får som svar... Lyssna inte på det vi skickar ut nya papper... MEN JAHA! jag har fortfarande inet fått några papper!

ringer idag igen och nu ska jag skriva en egen förlustlista med inköpsår samt nypris på det jag har köpt in och inte bara det, de kräver kvitto på ALLT! OFTA JAG HAR KVITTON PÅ MIN HOVKRATS SOM JAG FICK NÄR JAG VAR 3år liksom!

ja nej men ni fattar prinsipen... allt jag har fått ihop på 20år låg i stallet, ingenting finns kvar liksom!

SUCK! de som jobbar på folksam har nog timlön och drar dörför ut på allt, men jag jag går i skolan jag får 1050kr/månaden och ska med dem försörja mig själv och hästen jag ska betala bil och bensin och allt vad det nu är som kostar! 

SUCK SUCK SUCK SUCK!!!

Jag behöver mina saker nu! jag har ju inte ens ett bett som passar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0