tjoho:)

Idag har jag vart en duktig flicka (A)

upp i tid, skjutsade lilla syster och lillebror till skolan, åkte in med bussen till verkstan i uppsala, gick till stationen och tog bussen till skolan.. fick en upg jag inte behövde göra för att mitt föra arbete var så jävla bra, ingen annans :D

lunchade med mina bästaste klasskompisar och sen var det ut i stallet :) red Labello förstagången i ridhus idag :)
han var rå förbannad och gjorde allt tvärtemot! men jag tror att man man ger oss en vecka eller två kommer vi nog snart överens :) HOPPAS JAG! :)

tog in Mats häst och fodrade em innan jag fick skjuts av Angelica till Gränby, förde över pengarna till Labellos ägare så snart är han MIN! :) angelica körd emig sen till IcaMaxi där jag missade bussen och fick vänta en timme! SUCK!

btw så somnade jag på bussen och vaknade av att jag röck till så där som man gör ibland när man sover, haha hoppas ingen såg :P

iaf så mötte pappa upp mig i Heby med mat och kläder, han skjutsade mig till jobbet och jag jobbade fram till klockan 20.30... ganska trevligt å jobba kväll så här, ta en kopp kaffe prata och sen säga god natt och åka hem xD
jag jobbar gärna kväll lite oftare :)

min snälla pappa hämtade mig och vi åkte direkt till stallet hemma, la om Veras bandage och pussade på Sandro <3

så nu tänker jag ligga här på soffan och slöa tills pappa ber mig gå å sova i min egen säng, efter som jag blivit för tung för att han ska bära mig till sängen, haha jag förstår inte vad han menar med det xD

hoppas på en mer lyckad riddag imorgon, och att jag kommer hem i tid så jag kan tömköra Vera och rida Sandro :)

snart lär vi nof känna varann <3
jag är lite rädd för att bli "dumpad" nu.. förstå att jag vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0