Tjabbahejsan!

Hurrni, hur står det till?
-jo tack det är bra med mig med,  finns bara två tyngder som ligger i ryggsäcken... annars skulle man väl kunna säga att det är primaballerina (:

igår var det Torsdag, och det var den torsdagen då alla dagens 3or stod i gympasalen med en puls på 380!
igår var det dagens 2ors tur! men dom skötte det hela bra, mkt bra! nästan i klass med våran Estet Show ;)

innan showen red jag labello och Calypso, banhoppning stod det på shemat, alltid lika roligt :)
lunchen bestod utav soppa, så fort den var i surplad skjutsade Super-Snälla-Miccis ner sina vänner Madde och Lina till Stationen innan jag åkte till AkvarieHobby och shoppade lysrör och fiskmat så att de där jävla firrarna kan simma ett tag till :P

jag åkete tillbaka till skolan efter som att jag ville se showen, det var ju lite tid där emellen så jag blev till frågad att rida Clara som annars skulle fått en vilodag, men det var ju KANON VÄDER igår :D synd att behöva stå en sån dag så jag joggade ut henne och frustade in våren :) träffade skogspojkarna på vägen och pratade lite med dom så klockan sprang iväg... men jag han tillbax till 14.15 och det var då våran puls slog som hårdast för ett år sen, den slog så hårt på en del att de ville spy, men satans så roligt vi hade :D

idag blir det granngården och stallet :)
Puss på er <3


esteten 2008 svår att slå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0