Tisdag igen!

för engångs skull så är det ingen tråk-tisdag idag :)
jag ringde och pratade med min arbetsgivare på uppsalakommun och jag får ut lön för 3timmar varje tisdag för det här året, fast än jag inte jobbat :D VÄL FÖRTJÄNTA PENGAR! :)


Lika så ridning, och Sandro var lika störd som vanligt, han protesterar allt för att se om han slippe rmen när man bara sitter och ignorerar han så gör han ju det han ska göra sen utan problem! jag tycker om att rida han när han är fin :)
vi red förvändgalopp och gjorde byten, och det kan han ju fläckfritt, men han måste ju testa för å se om han kan få slippa undan, han ska förhandla om allt, den hästen...

sammlade lite pluss poäng idag och red Skywalker, skrittade fram och travade lite sen var det galopp för hela slanten, travade av och gick tillbaka xD
bra med plusspoäng efter som jag drog tidigare igår;)

Pratade med Lidsa och kikade när hon tömkörde Raffineé, homlans fin häst det har blivit :)
btw är lisa så snäll så hon tar in Sandro åt mig idag och byter täcke på han :)

Ska nog börja tömköra Vera snart.. hon ska tömköras massor innan jag sitter upp igen! :)
jag längtar tills det bara är att sitta upp och rida henne jag tror hon kommer blir GRYM :D
synd bara för den dagen ska hon ju lämnas tillbaka till sin ägare, men då är det fulländat och jag har lyckats med mitt uppdrag :D

hur som hällst så längtar jag till den dagen iaf :)

nu ska jag inte till stallet och fixa lite granna, för jag kom nyss på att jag ska ta in och kvällsfodra idag efter som att kik är borta, det innebär att jag måste upp tidigt imorgon för att fodra och släppa ut.. men men kan man ju stå ut med när man slipper det de andra dagarna ;)

jag får helt enkelt hitta på nått annat :)

Puss så läne <3


Saknar min allra käraste! jag har ju massor att berätta ju! =)
nu är det bara 2och en halv dag kvar ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart, snart, snart!!! Jag LÄÄNGTAR!!! LÄÄNGTAR!

Pussar i massor!

2009-03-11 @ 17:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0