tihi (A)

Idag är jag glad!
börjar dagen med sovmorgon :D HÄRLIGT!
åkte till stallet och lastade Sandro, han gick in som alltid, men dock har han börjat att skrapa i transporten:/ men iaf så gick det mega bra att köra, hade grönt vid vart enda rödljus hela vägen in i stan :D
teori på fm, gick fort och smidigt, lunch och sen ridning det gick SUPER BRA =) DET ÄR ROLIGT ATT RIDA!
slutade tidigt, efter som jag skulle till A-däck kunde jag ju inte rida en häst till :P så jag drog straxt efter 15..

åkte till Adäck och Tony som han heter, fixade bilen, men det visade sig att det inte behövdes nån sån dära ring. :P
haha de ville säkert bara ha dit mig igen xD mend et var trevligt iaf :) får se när man får äran att åka dit igen då:P

åkte upp till Ultuna och snacka lite skit med folket, gick upp på röntgen och jag saknart! det är ju så himla kul!
gick ner på avdelningen och tiggde till mig lite nytt material, så Vera kan få fortsätta gå i hage och få nytt bandag när hon kommer in.. tackar för det:)

åkte hem och pratade med Nikki hela vägen hem typ =) eller iaf från Vänge..

och appropå Vänge ;) klassen har ju blivit bjudna på Tjejkväll hemma hos Mia (våran klassföreståndare) jag diggar verkligen henne, det roliga är att vi ska inte vara hemma hos henne utan hemma hos hennes syster(!) haha
men det ska bli riktigt Nice! :D

vem vet det kanske blir fler besök till Vänge...

pappa, höll på med veden när jag körde upp på gårdsplanen så jag hjälpte han med det sista, duktiga jag :)
vi pratade lite och jag tror jag snart får som jag vill!
mamma kommer hem snart och då ska vi prata med henne:)

JAG GER MIG INTE! FÖR JAG FÅR ÄNDÅ ALLTID SOM JAG VILL IAF!

ska snart ut till hästarna och mocka bajs, för det är ju roligt... Vera ska få lite kärlek också, hoppas man kan sätta igång henne snart igen! vi måste ju komma iväg och löshoppa! :)

nej vett ni vad, nu ska jag inte sitta här och sitta.. jag ska prata med min mamma sen ska jag ut till hästarna!

Pussen på er!

och efter som att jag ändå aldrig skriver nå vettigt kan ni ju läsa Linns blogg också, hon är en kul prick!

http://ihuvudetpalinn.blogg.se

PUSS <3

Det är roligt att rida när det går bra =)

Kommentarer
Postat av: Linn

Nej men va söt du är!!

2009-03-09 @ 21:18:29
URL: http://ihuvudetpalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0