Som Normala gör?!

hejhej hallååå :)

hur har er dag vart då?
själv så har man haft en ledig tisdag, efter som vi ska gå i skolan på fredag! SkolMästerskap i dressyr står på schemat då, inte jätte pepp, men hade iaf tänkt att ta mig igenom en LB :P
men iaf dagen till ära, så var jag och Madde i stallet på skolan till 9 vi red ut våra hästar i vårsolen, skrittade på långtygel i typ en timme! :) sen gjorde vi som normala människor gör...

vi böt om till normala kläder, Jeans, tröja och vanliga skor! det var hur länge sen som hellst man gick i normala kläder xD
sen åkte vi hem med Maddes häst och mötte upp Lina, vi åkte in tillstan och käkade lunch, och det har vi konstaterat att normala människor gör, de umgås fikar och går på stan :P så idag har vi umgåtts, vi har käkat och shoppat skor (:
 jag tycker om att ha normala dgar ibland xD

fast nu ska jag åka till stallet och vara mig själv igen :)


Hur fan lyckades du, såg dig 2ggr sen var du fast i mina tankar :/


ha en bra dag :) pussen <3

Kommentarer
Postat av: Mari

Idag har vart en konstig dag, dels har jag nästan blivit så besviken så jag började storböla och sen fick vände allt plötsligt och jag är "garanterad" jobb på det stället nu. Får se om det håller i sig :)

2009-03-31 @ 19:37:41
Postat av: Anonym

Vem är killen Miccis?!

2009-04-01 @ 19:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0