KNOCK OUT!

Har åkt på snyting nummer 388739273 känns det som!
jävla häst å alltid få in fullträffar över tinningen/ögonbrynet :@
men iövrigt var hon super vacker idag :) jag friserade och borstade massor så att hon ser lite vettig ut iaf :)
tömkörde och provade att tömköra med ledartömmen som en kapson och det gick super duper mega  bra :D
hon brallade ju en heldel och tog i så det såg ut som att hon skulle slå kullebyttor i varje bakutspark, men bara å hålla i och driva frammåt xD
hon blev svettig och fin i pälsen :)
hoppas hoppas man kan rida henne som en normal häst snart :D

i skolan var det dessutom en ganska värdelös men ändå värdefull dag!
de andra tömkörde longerade och några red.. vi såg ju iof filmen med KG om tömkörning och den är bra :)
sen gjorde jag iordning Labello och värmde upp honom innan Chricko klättrade upp och bara gjorde! hur gör man när man bara gör?! hon red honom iaf jätte bra och jag fick sitta upp efter ett tag.. VILKEN KÄNNSLA! Jag var mäkta imponerad (: efter att jag ridit i typ 25minuter känndes det trök igen... SUCK! jag måste lära mig att rida!

men tömköra det kan jag iaf :D





hm.. ta kort på hästar som inte vill stå still är jag dock inte lika bra på xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0