Jag får RYCK!!!!

Ibland undrar man om livet spelar mig ett spratt!

varför gör livet så här mot vissa personer, det är så orättvist!
hur mkt jag än ogillar henne är det inte rättvist!

nog pratat om henne...

jag har också i-lands bekymmer xD

infektion i tummen och fortfarande ingen som tänker på mig (;
hur svårt kan det vara å skicka ett sms, offra en stund på lilla mig, jag är nog desperat :P
dessutom vill jag ha långt hår :P

(Nikki, säg att det är normalt :P haha )

nu ska jag iaf ut till hästarna (:

Puss på er <3



bjuder på det gamla kortet :P


Kommentarer
Postat av: Fia

Om inte annat så säger jag att det är normalt ;)

2009-03-22 @ 10:19:48
URL: http://ingalediganamn.blogg.se/
Postat av: Sara

Fullständigt normalt...

By the way.. Långt hår är jobbigt, trassligt, opraktiskt, i vägen och överallt-och-ingenstans..



Kort is the shit!!! :)

Puss puss

2009-03-22 @ 22:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0