JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Jag Äger så jävla hårt!
jag öppnade inte boken jag la inte ner timmar på timmar för att traggla tråkiga saker osm ändå inte fastnar!
jag giock in körde mitt rejs och de hade inga synpukter så ja nu är man DIPLOMERAD hästskötare :D

SÅ JÄVLA SKÖNT ATT DET ÄR ÖVER OCH AVKLARAT!!!
jag han få ont imagen flertalet gånger underdagen och självförtorendet svajade ganska kraftigt upp och ner..

Men efter att Madde och jag gjorde foderprovet så känndes det så jävla bra! när vi däremot satt och väntade på att få gå in en och en för att få vårat resultat var det inte lika kul, men varför skulle inte vi klarade för liksom, vi är ju trotts allt Vi :)

SJUKT UNDERBART ATT HA DET GJORT!

VI ÄGER :)

Kommentarer
Postat av: Mari

Grattis! Jag kände ju på mig att det skulle gå fint :D

2009-03-24 @ 21:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0