ingen rubrik idag!

inget intressant inlägg heller..

men iaf, jag har konstaterat att kort och kort stavas liak dant.. mysko och dumt tycker jag :P

dessutom har jag börjat ge upp det jag engång tänkte ge en chans.. jag gillar inte att vara desperat eller beroende av nån annan, jag blir ju helt knäckt utav det! är nog väldigt rädd för att bli ensam..

jag har två eller snarare tre saker som jag är riktigt rädd för!

1. ORMAR! jag är så sjukt rädd för ormar så jag blir ju lite arg på mig själv..
men jag drömde till och med om ormar i natt och det är så obehagligt, vill liksom springa ur kroppen :P
det var iaf en snok som slingrade runt på golvet och mamma höll på å kliva på den.. haha jag är nog sjuk i huvet jag vet, men så är det iaf =P

2. MÖRKER! jag har bott i skogen typ hela min uppväxt det är till och med mörkt på sommaren, men trotts det är jag väldigt mörkrädd, men det har blivit bättre! men det är nog att man inte kan se och är rädd för att det ska stå nån otäcking bakom en gran i skogen :P

3. det jobbigaste eller delad plats som ormarna :P
är att jag är väldigt rädd för att bli ensam eller dumpad, jag gillar inte att man ger en person tillit och sen blir sviken, det är så otroligt jobbigt! och att känna sig desperat  tjatande och efter hängsen nästan lite stalker varning, sånt tycker jag är oerhört jobbigt!

haha ja så nu vet ni det gott folk xD

dessutom åkte Morgan ut ur lets dance nu, det var trist för jag hejjade på han :/

ska nog gå och sova snart för jag ska jobba imorgon igen, 10-15 tror jag det blir, sen ska vera tömköras och sandro ska ryktas  :)

Puss på er alla <3



haha, just det ska bjuda på tårta i skolan med, för igår gjorde jag en ofrivillig avsittning :P




BTW. Mari vad har hänt med min header?! :P

Kommentarer
Postat av: Mari

Haha min header har visst tagit över din blogg xD



Ändrar det så fort jag kommer hem!

2009-03-22 @ 15:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0