inga tecken på liv..

... När man väntar på nått så känns det som att det tar år och dar!
ska det vara på det här viset, varför ska jag haka upp mig på egentligen ingenting?!
man vill ju inte vara desperat liksom :P

idag har jag iaf ridit Labello och Calypso gick riktigt bra å rida Calypso faktiskt :)
Men snart så kommer det nog kännas bra med herr Labello med :)

skyndade hem från skolan så jag kunnde åka och jobba! jobbade fram till 20
rätt soft men det känns segt att hela em har gått utan att man fått nå speciellt uträttat!
skulle ha tömkört Vera idag och ridit Sandro men så blev det inte! :/
ska åka och lägga nyytt bandage på Vera nu och Sandro ska få ett äpple, det var det jag hade att bjuda på idag..
men på Måndag ska han flytta hem till hedemora igen,känns tråkigt! :( men så blir det iaf!

nu ska jag vänta på ett tecken sen ska jag sova!
Puss på er hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0