hemmafru... JAVISST!

Började Jobba 9 idag och slutade 15.15, mamma väckte mig imorse så jag skulle kommma upp i tid appropå TID nu är det SOMMARTID, me like :)
ganska softdag på jobbet, ibland är det facktiskt kul å jobba, även om det inte är mitt favvorit yrke precis :P
kom hem och fick ett samtal av min mor som är och shoppar i Uppsala, nu har hon planer för mitt rum då hon är måttligt less på att alla mina kläder är i tvättstugan.. så nu har hon shoppat två byråer och npn regel så min säng ska liksom ligga uppe på byråerna.... hoppas de inte är så höga bara :P ibland undrar man vad som flyger i henne..
men men jag är öppen för förslag iaf..
så nu har man städat rummet ORDENTLIGT! rivit ut typ allt dammsugit och torkat golvet inklusive alla lister tak som golv, element spegeln är putsad och lika så fönstret väggarna är avtorkade och dörrkarmen lika så!
ska det göras så ska det!
dessutom lagar jag mat också, det blir koktpotatis och kallopps, eller kaloppsen var förberedd så jag vet inte hur mkt mat jag lagar, men jag har iaf satt potatis och vridit på plattan :P

sen ska jag ju dessutom baka tårta idag också, efter som man har bjudit skolan på en ofrivillig avsittning :P

en riktigt hemma fru det är nog vad ja är iaf (: haha

hästarna får sig en vilo/massage dag idag så jag åker upp lite senare..

nu ska jag fortsätta att vara så där huslig..

Pusshej på er <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

SAAAAAAKNAR dig tussan!

Tur att du är sån hemmafru med tanke på att vi ska flytta ihop sen.. Då får du stå för hushållet (vilket kommer bli typ.. laga stuvade makaroner)



Puss på dig! Nu är det bara 5veckor kvar!!! :)

2009-03-30 @ 16:33:58
Postat av: Sara (älskar sin Miccis)

Cést moi som kommenterar utan att skriva mitt namn!

2009-03-30 @ 16:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0