hejjsan hej..

Det var du som började det hela, då får du se till att göra nått med det eller avsluta det!
FAKTISKT!



Idag var det en sån här lördag som bara passerade..
gick upp åt frulle och drog på mig ridkläderna, åkte till stallet (utan hund,  vilket känndes udda..) mockade och plockade lite granna, tod iin Vera och tömkörde henne, den fina hästen som fattat poängen :)
hon fick stå kvar inne med skönaste filten på sig och en liter groov med lite olja medans det var Labello-tid..
red till gropen och tillbax, efter att vi passerat "spökhuset" på hem vägen lossnade det och han känndes ganska behaglig.. så ja jag tror nog att jag kommer att lära mig honom ganska så snart :)
när man var tillbaks och fixat klart var klockan mer än vad jag räknat med (som vanligt alltså..)

skyndade hem stekte korv och gjorde potatismos bedans jag bötkläder och drog upp håret i en snodd, skyndade vidare till jobbet med en macka i käften :)
jobbade mellan klockan 14.30 och 20.00 så denna månad har man fått ihop 50 arbets-timmar ganska skönt faktiskt :)
imorgon blir det jobba mellan 09.00 och 15.00

nu ska man kolla på robinsson och sen får man väl gå å sova, för jag har inget liv! :/

Puss och god natt då!




ge mig nått som kan förgylla tillvaron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0