HAHAHAHA

Sara  jag älskar dig mer än nån annan :P
klart vi ska vara barnlediga tillsammans, ofta jag skulle gå å bli gravid utan dig!!!!!! xD

haha nej jag väntar på annat jag :P jag hatar å vänta!
btw så vill jag att du ska komma hem NU! va inte så jävla långt bort, när blir våran bio-date då?

idag har jag haft en önskar-jag-inte-gått-upp-ur-sängen-dag!
har vaknat utvilad och tidigt hela helgen och hela förra veckan typ, men idag då, nej nej jag var TRÖTT!
upp iaf tog bilen till stallet och fylde den med hö ( så jag nu behöver den städas IGEN!) letade some n liten jude efter den där jävla krubbitar remmen som jag vet att jag har nånstans, har typ flyttat runt den nu i över ettårs tid för att den är i vägen, och nu när man ska ha den, VART ÄR DEN DÅ??!
åkte ner mot Heby och bensinlampan började lysa... jaha jag hade glömt plånboken hemma, bara å vända då!
åkte till skolan och det var förberedande för hästskötar examen som är IMORGON REDAN!
fick Colette från Oxkällan coh hon gav mig inte direkt nå bätter självkänsla! böt under rid passet till Cecar, JIPPI! :S
FY FAN VILKEN VÄRDELÖS LEKTION!
konstig mat i matsalen, typ stuvadepotatistärningar och korv...
nästa lektion var på Labello, och lektionen inriktade sig på bakdelsvändningar eller skrittpiruett...
gick inte super dåligt, men vi har inte lärt oss varandra ännu...
Chricko och Mats ska få sitta upp nån dag och säga hur jag ska göra (A)
han var iaf snygg, vita benlindor och knoppar ;)
fixade klart i stallet och var SUPER SNÄLL och skjutsade Madde til stationen så hon han med sin buss också åkte jag och tankade med...

nu ska sitter jag och väntar på maten, det blir kassler i ugn med annans och ost  och med Ris :)
sen ska jag till stallet och pussa på Sandro kanske för en sista gång! :/


vi har iaf haft JÄVLIGT kul tillsammans <3

<3

hoppas du kommer få det bra nån gång i framtiden iaf :)

för vi har haft mkt kul tillsammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0