första evckan på NUM avklarad..

.. och det är fortfarande kul att gå i skolan :D
Sandro fick flytta med hem idag igen efter 4dagar på skolan i liten hage och få timmar i hage så var han mäkta nöjd att få komma hem till Heby igen och gå ut i sin stora hage med sina kompisar och äta hur mkt hösilage han vill :D

idag på fm så hoppade vi lite granna =) trav hoppade ett räcke med travbom, jobbade galoppen på volten med ett litet räcke trav med skenkelvikning snett igenom, galopp  volt och litet räcke HALV HALT och en 4studs :D
Sandro hoppade på glädje idag igen :) synd att jag inte är dressyr intresserad för han skulle bli fin om man la ner lite tid på honom.  han fick svettas och gå ut i hagen och torka upp över lunchen, klockan 14 kom en tjej och 2andra från stockholm för att provrida honom =) han var lite trött från fm passet och hade noll bjudning han gick inte ens OK med mig på :/ synd när första intrycket är så viktigt! men jag hoppas verkligen att det finns nån som kan lägga ner lite tid på honom och verkligen satsa för hamnar han i rätta händer kommer han att prestera där efter också!
men som sagt man behöver ge han tid och en rättvis utbildning och sen har man en kanon häst :)
jag hade mer än gärna gjort det själv om det inte vore för att jag vill kunna utveckla min hoppning också och det kommer han inte att hjälpa mig så mkt med :/

jag hoppas iaf att det finns nån för honom lika väl som jag önskar att min mamma kunde komme hem nu och göra mig på gott humör!

imorgon ska jag prata med Labellos ägare för att se hur vi ska göra och om han kommer att få flytta till Heby snart :D

pratade även med min Vän Nikki och hon har lite bekymmer med sin röda kompis i stallet, så han kanske kommer att få komma till heby igen och sättas på plats igen :)

nu kom mamma hem, hoppas hoppas på en vettig konversation!

Puss på er syns i morgon för då är jag ledig :D


imorgon får kanske denna dam lämna box vilan och gå ut i hagen med sina vänner några timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0