Äntligen Torsdag :)

Idag är det Torsdag!
det var banhoppning i hela ridhuset idag och Sandro tuss var duktig!
Jätte kul var det :)
stresade till lunchen efter att ha pratat med sötaste Joakim i telefonen :)
efter lunch mockade jag och gjorde fint till duktigaste Sandro <3
kollade sen en trist film om vallfoder.. och lyssnade på en tråkig tant som pratade om hästens naturligabeteende! jag gick därifrån vid fikat, jag har ju lite viktiga saker för mig idag :P

Har vart å pussat på Vera och ska upp å lägga om bandaget så fort gabriel vakanr för jag behöver hjälp av pappa med det! packade även ihop ett täcke och transportskydden + ett grimskaft, efter som att jag åker och hämtar Labello imorgon <3

Ska sova hos Madde i kväll, får se hur sent det blir innan man kommer hem till henne då :P

jag har lite fjärilar i magen (A)
nu måste jag snart in i duschen :P

Puss på er alla!

ikväll kommer Sara hem också, och imorgon kväll är det JUF fest så hoppas det inte tar allt förlångtid hem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0