vilka är ni?

God efter middag är det faktiskt efter som klockan är efter 12 :P
själv så har jag precis ätit frukost, sov till 10.30 som vanligt.. jag har nog en inbygd väckarklocka eller nått :P
Duschade och rakade mig underarmarna för er som vill veta xD haha
idag är jag på mupp humör ^^

Hästarna ska få sitt idag, massa ny torv i boxarna och en varsin lååång ryckt med mys också ska dom få ut och göra sig av med lite överskotts energi, så vi får väl se om man sitter kvar idag eller inte :P

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mamma har blivit så där jobbigt alvarlig!
Hon vill ju att jag ska flytta hemifrån men ändå inte, och jag håller med till fullo.
så nu när vi kollat runt på nygård har vi ju letat efter 2bostadshus, och hon är ju bara för jobbig nu, börjar prata om ansvar och EKONOMI, och det ordet har jag ju lust att SPY PÅ!
jag mår illa varje gång jag hör ordet EKONOMI, INKOMST OCH UTGIFTER!
*SPYYYYYYYYYYYYYYYYYYR!*

för om vi nu flyttar dit ska jag bo i lilla huset, på 6rum och kök :P men bara på undervåningen :P
så då är det typ hall kök och sovrum toa med dusch och sen är det gemensam tvättstuga med ett rum till, om ni fattar..
stör mig lite att det inte finns typ ett "allrum" där nere.. men men!

Då ska jag iaf helt plötsligt från inegnstans klara mig själv!! :S
Jag skaulle fixa egen bil, betala huset själv, hästarna skulle jag få hyra in hos mamma och pappa för 500 i månaden och ja jag skulle helt enkelt typ bo där som om jag inte alls var beroende av mamma och pappa för 5öre! :/

när dom ska bo inte ens 10m ifrån mig :S

PUCKO, hon verkar inte fatta att jag går i skolan, att jag precis tagit ett lån av syrran på 30.000 verkar hon ha glömt bort!
och att vi dessutom hamnar mer än 1½mil från busshållplatsen och att Studiebidraget är på 1050kr har hon og aldrig uppfattat! :S

Men jag vill ju klara mig själv det vill jag! så ja det är väl till å hoppa av skolan å börja jobba eller nått! :S

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TILL RUBRIKEN!
 Denna blogg har inte varit speciellt updaterad och heller inte någe intressant att läsa, så vilka är ni 14st som har kikat in här dom dagar det inte det inte updaterats något allst och vilka är ni 37st som kollar varje gång jag har lagt ut ett nytt inlägg? :P

är liksom lite nyfiken på vilka som tar del av mitt liv :)


Kommentarer
Postat av: Mari

Jag är en utav de som kollar när det uppdateras!



vinkar

2009-01-09 @ 23:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0