Väkommen 2009 med stora förväntningar!

HEJ IGEN, det var ett tag sen, kan inte precis påstå att jag känner något behov av att blogg längre, men så fort man loggar in och väl sätter fingararna på tangenterna kan man ju knappt sluta..

Fatta vad 2009 kommer att förändra mitt liv som alltd bara flytit på som vanligt..
men det här året kommer att komma med så många funderingar..
ibland önskar jag att man kunde bläddra fram några kaptel för att se vad som kommer att hända sen...
var försvinner alla efter skolan, ALDRIG MER SKOLAN :( det är helt sorgligt, men jag vill inte sluta skolan!
men nått att se fram emot är ju iaf att jag fyller 20 :D det är ju jävligt possitivt, förutom att man blir gammal! :/

Man ska inte spåna så mkt om vad som kommer eller kan hända, jag får nog ta en dag i taget och se vad livet bjuder på.
Men lite mål ska man ju alltid ha.

-Köpa Sandro, om han går igenom besiktningen så klart!
-debutera i dressyr
-debutera 110
-4årskvaliten på Vera, ett stadigt mål!
-fylla 20 xD nått ska man väl få lyckas med :P
-göra en vettig praktik
-gå ut skolan med minst G i alla ämnen
-JOBBA MASSOR så jag har en ekonomi som kan rulla på
-flytta hem ifrån
-träna och bli snygg
-starta upp företaget
-komma ihåg att jag har vänner som man behöver träffa för att behålla!
-FESTA SOM FAN, för snart är man förgammal!!

kan inte komma på nå mer just nu som verkar vesäntligt att ha som mål, men hur som så hoppas jag på att allt ska flyta på i vanlig ordning utan större motgångar :)

GOD FORTSÄTTNING OCH HOPPAS NI ALLA FÅR ETT GLATT OCH MINNESVÄRT 2009 :)

PUSS och Kram Skumbanan :-*


-
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0