Torsdag och ännu en dag underjorden!

Sov till 12 gick upp och åt frukost, satte mig vid datorn och tänkt att ja idag ska jag avklara nånting från restpärmen!
Lina var inloggad på msn, hon fick i upgift att ordagrant översätta en engelsk låt text till svenska,
LÖVE YA LINA <3 CHECK för 50% på mitt engelska betyg=)
satte mig med 124sidor religon kunskap och svarade på alal frågorna i gula rutorna som finns på typ alla sidor!
CHECK för 50% av mitt Religon betyg =)
satt med religonen fram till kvart över fem! de 3 sista frågorna var jobbiga jag såg Mål linjen och jag hade velat passerat den för lääänge sen! Jag ville bara dunka huvudet i bordet!
Men tack vare Lina så avstod jag från det och läste det sista kapitlet och svarade på frågorna =)
CHECK FÖR MIG =)
skjutsade min syster ner till ridkskolan och kollade när hon hoppade :)
har pratat med min favorit Ted och min favorit Victor och min favorit Thorell också :)
ska leka med dom och några till imorgon =)

Nu ska jag dessutom skjutsa syster till Gävle, hon är rolig hon, kommer på klockan 21 att hon ska dit :P
men det tar jag igen när hon har körkort sen =P
ska försöka få med mamma också så man slipper köra hela vägen hem själv :)

Pussen på alla vänner som bryr sig =)

Kommentarer
Postat av: Frida'

Haha nej det va skitpinsamt!! Hela klassen skrattade åt dumma,. blonda jag =)



Hur är det med dig då?



Hälsa tillbaks!

2009-01-30 @ 09:38:52
URL: http://fridajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0