Tisdagkväll v5! tiden går så fort!

Tjo :)
dagen i kort.. haha kort och kort kan vara dagen i kort eller dagen i kort, ja men ni fattar kort i tid eller kort i bilder xD
Vaknade, passade Gabriel, åt frukost, gjorde MINA situps, sen stallet Red Sandro och hade Vera på släp :)
sen hem och SKYNDA! Lunchade med Sara på Donken tog en ride på Ica Maxi
shoppade Glasstårta nyckelring mjölk och vaniljmunkar till JOCKE
Våldgästade han och tog en kopp Kaffe (vuxenpoäng) :P
sen därifrån skulle vi ha åkt till Uppsala på arendekväll med LRF men så blidde det inte.. Åkte hem istället...
så nu har jag gjort MARIS situps också ;)
vsg :D

Nu ska jag ta en Ibumitin och gå och sova.. kanske skola imorgon :)




JUST DET! GLÖMDE

Jag har gjort det igen typ, lyckats med det omöjliga!
har ju mailat med Jens Fredricson, och vet ni då! jag har liksom använt fel mail!
jag har ju in till både JUFs och min privata hur LYCKAS MAN SKICKA FRÅN JUFs MAIL DÅ?!?!?!?!

DJUP-SUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0