Tack Nikki!

Jag åkte till skolan idag! :)

gick upp klockan 05.45 och var TRÖTT!!!
men jag hörde Nikkis röst, "det är bara 4månader kvar.."
upp och hoppa, duscha, och äta frukost :)

skynda till stallet fodrade fyllde vatten ute i hagen och gick ut med hö.
böt täcken skickade ut åbäckena och sen insåg jag att jag hade gott om tid på mig...
åkte ner till stationen och lutade sätet tillbaka, sen slöt jag mina ögon och blundade ett tag ;)
sen kom tåget i rättans tid, och jag var på väg till skolan :)

Det första jag gjorde var att jag gick till Gert-Erik och bad få mitt inviduellastudieplans papper ut skrivet och jag ville bara blunda när jag fick det! mennu ska jag ta tag i det!

första lektionen ut var TRÅK-HISTORIA! fixade alla uppgifter jag har i rest som jag lagt i min blå restmapp =P
sen tänkte jag att ja nu ska jag lyssna, kommer på mig själv efter typ 30minuter att jag inte hört ett ord av vad han sagt!
SUCK!
sen var det lunch, och stall!
Jag, Malin, Kajsa och Madde longerade de blivande 2åringarna, och jag tycker ju att det är kul när man väl har hästen i linan, men ändå ganska värde lös lektion trotts att jag tycker det är ganska kul =P

vart så där cp-över trött på bussen till stationen som man bara kan bli när man varit en dag på Jälla xD
skyndade och han med tåget.. sen skynda skynda till stallet och ge hästarna hö, som var lite smått griniga på att de inte fått någon lunch idag, men man kan inte vara på 2ställen sammtidigt, tyvärr!

hem äta köttbullar och mackaroner och nu vänter jag på att maten ska sjunka och att jag ska ta mig ut till stallet igen mocka och fixa och trixa inann de får kväller i stallet :D

imorgon är det skola igen!!


OCH VET NI! DET HAR SNÖAT MASSOR IDAG :D:D

Kommentarer
Postat av: Mari

Kul med snö! :D

2009-01-19 @ 18:14:03
Postat av: Nikki

Varsegod :D

2009-01-20 @ 18:27:07
URL: http://nikkilitos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0