Svar till Mari Ekengren

Om det bara tar en månad innan vi är igång igen och dessutom från ruta 1?

början på Februari för mig är typ den 8-10 och ja då ska vi vara igång igen! kanske inte till 110% men iaf 98% :P
han har ju grundkonditionen det är bara "Tränings-konditionen" som ska trännas upp, att orka JOBBA,
Det finns en oskriven regel som jag går efter...  om man tänker sig att man delar upp det i 3 delar
AVSTÄLD, IGÅNG, PRESTERANDE
lika länge som hästen stått tar det att sätta igång tills man är igång och sen tar det lika länge till innan man presterar..

Sandro har stått i cirka lisa en månad nu det är en månad till början på Februari....
OCH DÅ! ska vi börja om med Besiktningen/utredningen igen... alltså från ruta 1. =P

hoppas du förstår lite hur jag tänker iaf :)


Kommentarer
Postat av: Mari

Jag tror jag förstår :P



Så om en häst har vilat i 3 mån, tar det tre månader innan man är igång och ytligare 3 månader innan man är tiptop?



Eller? :P

2009-01-15 @ 23:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0