Studerande=Obligatoriskt-Studentliv?

För er som inte visste så fick min mamma ett telefon samtal i Onsdags att hon som 15:e reserv  hade fått plats på Socionomutbildningen i Örebro, om hon ville ha platsen skulle hon tacka ja omgående annars skulle de ringa nästa på listan... alltså kom det väldigt snabbt in på.. hon tackade ja och har nu varit Studerande i 2dagar...

ingår det då att det är obligatoriskt att leva som studerande?, haha idag har jag varit hennes chauför till Uppsala för en massa ärenden, och då kan man ju undra varför hon inte körde själv, jo för hon och några kompisar skulle ut ikväll så hon ville ha skjuts hem sen i natt!

hur ska detta sluta, studerande i 2dagar och kräver redan chaffis hem sent en fredag natt xD
man har ju liksom egna erfarenheter av studentlivet ;)

Hur som hällst så kom jag ju inte till skolan idag (före gående inlägg) till ägnade istället lite tid i sängen och i stallet :)
red min älskade Tuss och konstigt nog känner jag inget onormalt men vi får se hur det blir med honom :)
hoppas på det bästa iaf :D

skjutsade som sagt runt mamma i stan idag och passade på att uträtta några ärenden själv, lämnade in ridstövlarna på service^^ också sprang jag in på Biltema och köpte ett fäste till stödhjulet på transporten, fyllde på spolarvätska i bilen och tvättade rutorna samt lycktorna, så nu såg man typ hela vägen med enbart halvljuset :P

hemma iaf och nu ska jag HEJJA PÅ Morgan och Niklas på Lets dance :D

Barnslig som man är önskar jag få se dom två i finalen, Blondin Bella kan ju åka hem idag så slipper vi se henne nå mer!

imorgon blir det Clinic med Jens Fredriksson :D


dagens ridtur i sol och nysnö med en glad hund och bitchig häst ;)

Just det, ändrade mitt abonnemang till fastpris fria minuter och fria sms :D
599kr i månaden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0