STORT TACK!

Till Mari Ekengren som har fixat min blogg och som kommer att fixa en ny header till mig :)
nu kan man se vad jag skriver och länkarna syns också:D

kolla www.mariekengren.se och http://majiguldfisk.blogspot.com och http://mariekengren.blogg.se

Hon fick idag en Stjärna på Himlen av mig, den där i mitten på de tre visemännen :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagen i till äran annars, så har dte varit Berg och dahl bana :/

helt okej faktiskt, men ibland önskar jag att jag kunde förflytta mig till olika platser JÄTTEFORT
då hade jag idag använt mig av den kraften och Slagit en vis person väldigt hårt! kanske 2personer, men efter som jag inte är så lång sint så har jag nog lugnat ner mig tills imorgon :P

Men en sak vill jag bara uppmana er som har lätt för att ta till med en lögn istället...

jag har ljugit nån gång, men sanningen kommer ju ändå alltid fram!
eller det finns en lögn! jag ljög en gång och den sanninge är fortfarande inte framm än! men det mår jag faktiskt dåligt av fortfarande och det kommer bara bli värre tror jag!

Men En sanning svider alltid lite extra efter en lögn! och det är så himla sant!

dom kloka orden kom faktiskt från mig så det får avsluta dagen.. jag har ändå dkrivt bort mig totalt xD haha
syns imorgon, då står det SKOLK på schemat :P

Tack mari :D


Kommentarer
Postat av: Mari

Varsågod Miccis :) Och tack än en gång för stjärnan ^^



Hoppas du får en fin skolkdag :P

2009-01-26 @ 08:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0