snart är lovet slut:(

Jag skulle vilja ha jullov året runt jag :D

började jullovet med att jobba,
eller jag började jobba innan jullovet börjat,
gjorde 65timmar på 7dagar..
firade jul, och jobbade några timmar till,
sen bar det av direkt från jobbet upp till Romme för att glida lite bräda och fira nyår med familj och Samuelssons :D
Gled lite mera bräda och sen hem till hästarna, dom fick hela 4dagar för sig själva med mig,
sen på mindre än 15minuter fick man för sig att man skulle ta sig 15mil nordöst ut:)
tillbringade 2kvällar 2nätter och nästan 2dagar med Hällsinglands härligaste människor <3
man kan inte bli annat än glad när tåget rusar förbi den lilla hålan som skymtas mellan träden, man känner i hela kroppen att det inte är många minuter kvar tills man ÄNTLIGEN får träffa dom igen!


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Nu har jag kommit hem igen och imorgon är det Sandros tur att få nyttja mina timmar :)
åker till Ultuna tidigt imorgon, så vi kan lifta med pappa, klockan 13 börjar DOMEN
och jag håller ALLT MAN KAN HÅLLA för att det ska lyckas!

*fredag=inga planer, stallet hela dagen typ

och helgen = JOBBA!!! 10-17 båda dagarna!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fast just nu önskar jag att jag hade gång avstång till alla mina vänner kanske lite närmre till vissa än andra ;)
Men jag VILL KUNNA GÅ TILL ER NÄR JAG VILL! JAG SAKNAR ER!!!!

Men den ända man har gångavstång till här ifrån är ju hästen, så det är väl bara dra på sig skorna och promenera det då:)

Pusshej<3


14mil för långt bort! :/

Kommentarer
Postat av: Mari

65 timmar låter jobbigt för 7 dagar :O



Hoppas hoppas att det går bra för er i morgon! Vad händer annars? Lämnar du tillbaka honom?



Synd att jag var ute på vift när du var här då, ni får fasen kidnappa mig nästa gång :P

2009-01-07 @ 20:51:14
Postat av: Miccis

haha, ja jag får lov å göra det:P

jag vågade ju till och med säga hej till din far xD

ja det var lite tungt hästarna kom liksom ut rätt ent då när jag jobbade så mkt att man nästan glömde bort hur dom såg ut, så när man väl red i ljuset sen vart man ju helt förvånad xD

2009-01-07 @ 22:22:08
URL: http://hebyflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0