skolan avklarad för dagen :)

Klar med ännu en kurs!

VÄXT &DJUR LIV- CHECK!
jag behöver nu aldrig mer i hela mitt liv någonsin mer ha med växt och djurliv att göra!

lämnade in uppgiften som skulle vart inne år 2006 xD

gick även till Kerstin i studion och där ska jag skriva dom sista matte proven så blir den jävlaa kursen också klar snart!
och engelskan, ja snart är fan engelskan klar också! jag ska ta hjälp av nån så jag slipper gömma mig varje gång hon går förbi mig ^^

lika så så är snart ekologin och djurkunskapen snart klar!
var och petade på Lotta också så hon an korrigera mitt IG i basmaskörning, vilket jag aldrig haft, för jag är ett MVG barn xD hahaha

några IG att checka av nu innan sportlovet

Ekologi- ett hemprov som jag redan gjort en gång men tappat bort!
Djurkunskap-en upgift reproduktion
Engelska- över sätta en text samt typ 5upg i boken
-----------------------------------------------------------
några IG som inte är nått IG!:

Basmaskinkörning- aldrig haft rest men betyget förs ju aldrig in?!
Arbetsliv naturbruk-står ig bara för att jag har med den från NV men där ska jag ha ett MVG efter APUn
-----------------------------------------------------------
några ig som löser sig med tiden:

Matte-ska fixas med tiden
Matte B- blir iaf inte under gymnasiet!
Lantbruksdjursskötsel-MVG efter grispraktik 5dagar...
Arbetsmiljö och säkerhet-bengt kan gå och dö!
-----------------------------------------------------------

Men jag ska när jag har lust!

Nu ska jag åka till stallt och imorgon är jag ledig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0