ska man vara rädd på nå vis?!

Har ju kommit på att vill man få tag på någon är det inte så jävla svårt att leta reda på den med hjälp av Internet!

samma gäller ju om någon vill få tag på mig...
Men men jag får se till att inte börja fantisera så himlans mkt :P

Men ibland börjar man faktiskt att fundera, hur folk tänker och handlar...

Idag har jag iaf jobbat 10-17! fast än man kan tyckas att man inte gör så mkt, så tar det på krafterna att vara i någon annans hus och leva efter deras tycke och rutiner och att alltid vara någon annans höger hand..
Alltså jag tycker om jobbet det gör jag, men man inser verkligen hur det sliter på en Psykiskt att hela tiden ha ögon i nacken, om ni fattar vad jag menar :P

och imorgon börjar skolan igen, det är ju verkligen inte bättre! men men jag ska nog ge det en chans iaf trotts att det känns SJUKT MENINGSLÖST! skönt ändå att dte är sista terminen! men å andra sidan är det, det inte! efter som man åd också måste få allt gjort, man kan inte längre göra det SEn för sen finns inte!

Men iaf så ska jag få träffa alla flickorn aigen och det ser jag fram emot :)

får se kanske drar till Sälen på Tisdag också, men inget bestämt ännu men det vore Kul å träffa henne igen också har ju inte setts sen i början på December!

Åkte iaf direkt till Hästarna efter jobbet och mockade åt dom, pallade inte ta in dom så idag går dom orycktade :P
men jag tror dom överlever det :)
får ta igen det imorgon istället :D

Pussen på er alla nu ska jag vila upp mig inför skolan imorgon xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0