SJUUUUK!

:(
Ligger hemma i sängen..
röster sviker och jag sväljer helst inte.. huvudet det har jag lust att lägga åt sidan ett tag...

vet ni vad jag drömmde i natt!
jag blev glad :) haha jag drömde att det var ljust ute ända fram till klockan 21.00 :)
hahajag vet att jag är störd, men jag drömmde att Patrik Eliasson ringde mig och jag gick ut och gick medans vi pratade, klockan var då 21.00 och det var ljust ute :P

hahaha jag vill ju att det ska vara det så man kan rida efter skolan... den hhär drömmen hade ju kunnat fått vara verklig tycker jag! =)

Dagen i ära har inga planer efter som jag måste kurera mig inför helgen!
btw. så finns det 5platser kvar! så det är bara att ni ringer mig så får ni följa med =)

ja ska ringa UM mellan 16.00 och 16.30 idag dom har så störda teleffon tider!
måste även ringa tandläkaren om den dära försäkringen också måste jag till stallet och mocka och fixa och rida...
ska försöka få lite rester gjorde också :)

ska faktiskt börja nu med en gång :)


Pusshej så länge <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: ja det brukar jag göra. men jag har också lärt mig på ett ungefär hur mycket 100 gram är av vissa matvaror. så när jag inte har tillgång till våg kan jag självklart inte vara helt säker. men då brukar jag runda av uppåt så jag iallafall inte får i mig mer kcal än jag räknat.

2009-01-28 @ 12:24:39
URL: http://thin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0