RIDA OCH PLUGGA TORSDAG!

Var riktkigt trött imorse, men som tur var kom pappa ner och väckte mig 20minuter innan tåget skull egå från Heby!
drog på mig ridkläderna och skyndade mig bäst jag kunde, tåget var sent som alltid vilket betyder att jag också han som alltid :D

Stall på morgonen, red Paekea som är min nya fast-häst nu fram till efter sportlovet, det ska bli kul att få hitta knapparna på henne också, den lilla nippertippan :P

sen lunch, palla fan inte historian den ger mig ändå ingenting! så jag åkte hem tog 13.11 tåget från stan och var hemma till 14.15:)  Red Sandro och han var som han var för 1år sen, tar inget stöd på vänstertygeln och skjuter ut rumpan åt höger... men emellan åt är han as fin :)
har ju börjat träna in ryggning och det går riktigt bra, men idag var han cp i några halter igen :/ men å andra sidan fick jag in kanske 12 passage steg också så man går två steg fram och tappar typ 100 andra självklara saker..
Men snart sitter allt och han är en färdig Gran Prix Häst ;)

Hem efter stallet och sen dess har JAG PLUGGAT! jag har STRÄCKLÄST hela Naturkunskap A boken :/
Prov imorgon, håll alla tummarna!

sen till helgen ska jag Jobba alla ljusa timmar :/

nu ska jag kolla Handbollen.. HEJJA SVERIGE :D


Dagens bild:
FULLA OCH GLADA
Nikki Sara och Jag från den gamla goda tiden

mig saknart

Snyggaste Nikki och Jag <3

tack för att jag har dig!


Kommentarer
Postat av: Nikki

Tack för att Jag har dig!



Så här sa Mamma om dig igår:



Miccis verkar vara en riktigt vän, en sådan som man kan ringa när man verkligen behöver hjälp så är Hon där och hjälper en!



<3

2009-01-22 @ 20:57:20
URL: http://nikkilitos.blogg.se/
Postat av: Nikki

Du har ett jobb och Jag har ett jobb och vi kan betala allt vi vill! Så som hästar, fester och otaliga donken besök! Mohaha! Vissa andra är för lata för att jobba to bad!



2009-01-22 @ 21:43:54
URL: http://nikkilitos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: en bild vet jag inte om det kommer bli.. iallafall inte på ansiktet eftersom jag är anonym. kanske på kroppen någon gång. om jag känner mig stark nog för det..

2009-01-23 @ 08:04:06
URL: http://thin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0