Nu är helgen slut... igen!

Det är så trist att jobba helg, den liksom bara försvinner då!
men å andfra sidan blir man ju glad när lönen kommer xD

Vaknade astidigt helt utan anledning, gick upp och duschade och lät håret torka av sig självt idag!
= KRULL!!! men det är skönt det med ibland :)

jobbade som vanligt 10-17 ganska givande fick dit några puzzelbitar på ett 1000bitarspuzzel oxh har gjort playdoo deg så vi kunde dega med i flera timmar! xD

ska till stallet och pussa på mina älskade, dom skulle aldrig svika mig man kan berätta vad som hällst och dom får en alltid på andra, bättre tankar :) alla skulle få ha en häst eller två xD

sen ska jag sova för jag är trött!

Mari det vore jätte kul om du vill kika på min blogg :)

<3

Have a nice day peopel

KRULL HELA DAGEN :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0