"man gör så här så tänker man och så här så blir man KLOK!"

jaha då var första onsdagen på den sista terminen avklarad den med!
Började klockan 10 efter som att det var traktorteori på morgonen och jag har ju redan traktorkort så jag fick sova ;)

tog 8:13 tåget som inte kom fören 8:27! och när det välkommit och man är några minuter in i Uppsala stannar det och står still LÄÄÄNGE! efter ett tag säger tågpersonelen att vi står still pga av att det SITTER MÄNNISKOR PÅ SPÅRET!?!
WHAT?! ja precis så var det det SATT FOLK PÅ SPÅRET som hindrade oss för att fortsätta in till stationen, inte förens polisen kommit och flyttat på dom kunde vi åka in och jag fick skynda till bussen...

Vad Lider Folk Ut Av?!

KNASIG TÅGRESA tkr jag xD

Sen i skolan satt jag och kollade på när de pluggade körkortsteori ett tag.. 
Första lektionen som var den andra var Lek och Ledarskap med Lotta och vi kollade på en film om barns tänk och inlärningsförmåga..

måste säga att  barn är så sköna när de kommer med sina komentarer och deras sätt att uttrycka sig på X,D

efter den VÄRDELÖSA LEKTIONEN var det Lunch och vi fick god mat! Potatisgratäng med kassler:)

Sen började TIMMARNA gå baklänges kändes det som!

3timmars SAMHÄLLSKUNSKAP med PO det är värre än vad ni tror! det är liksom så att det inte händer någonting och den stackars läraren talar för döva och näst intill stumma elever för man sitter bara och räknar sekundrarna!

tillslut var dom över och vi gick tillbussen, man blir typ psykisktstörd av att räkna sekundrarna i 3timmar och bara vilja hem! Så vi Muppade oss och var värre än värst hela bussresan!
det börjad emed att jag berättade om att Johannes (min lillebror) ljudar alla bokstäver/ord han kommer över, imorse läste han på mjölkförpackningen fetthalt och halt går ju att betona olika så han ljudade F E T T - H A L T (halt som på en isfläck) och då började vi... Madde frågade vet du vad KO- PLING är? haha koppling Angelica, Bus-sen xD haha det är ju inget kul å skriva men men det var kul iaf :P

har fixat med buss till Järvsö också :)

tog tåget hem käkade mat och sen bar det av till stallet :)

efter skolan hem äta mat och sen STALLET
Sandro blev puttsad så han glänser nu flätade svansen och ryckte manen klippte pannluggen och klippte hovskägget så nu är han i kondition, förutom magen :P lovar dig att han klämmer minst 30kg hösilage om dagen! :S men men det är snabbt borta så fort vi kommer igång med träningen igen :)

Imorgon är jag barnvakt HELA DAGEN för mamma ska börja plugga! SUCK! men det får gå iaf! han får väl sitta i vagnen eller nått.... hältutredning samt möte på studiefrämjandet imorgon!

Men men man får väl bevisa att man är en SUPER-SNÄLL-STORASYSTER ;)

Ses imorgon :)



Samhällskunskapens verk :)

Kommentarer
Postat av: Nikki

0762560492

2009-01-15 @ 18:16:39
URL: http://nikkilitos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0