Lååång dag!

Nu är jag hemma från Sara och klockan är 01.34!
så mys hon jag och victor :)
vi kommer att ha en fy jävla 20års fest och jag lääängar :)
ska lek amed sara imorgon, för jag e nog lite sjuk...

idag iaf!
duktig tkr jag :)
50situps
frukost= havregrynsgröt och äppelmos
sen stallt promenerade med Vera i 30minuter skritt och trav, alltså gå och jogga :)
red Sandro 45minuter
Granngården köpte 3säckar Groov och en Grund alltså 100kg xD
duscha äta lite paghetticarbonara + en tomat
sminka och plattahåret äta en banan hem till Sara
fick köttfärspaj med god sallad
sen åkte vi och kollade en bygdegård och crusade i Fjärdhundra xD
när vi kom tillbaka fikade vi med Semla och satt och pratade till 00.45 :D


Jag tycker om mina vänner Jätte mycket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0