INGET KLOKARE IDAG :/

Upp tidigt!
duschade och gjorde mig iordning.. käkade frukost och sen ut koppla transporten som typ frusit fast och skynda iväg till stallet, släppa ut hästarna, lasta sandro och packa in allt som skulle med :)
skyndade hem hämtade gabriel pappa och felicia och johannes som skulle till skolan..
släpte av dom och sen gasade jag mot Uppsala, gabriel somnade i bilen så jag skyndade in och anmälde mig medans han sov, men när jag lastade ur vaknade han för att sandro förde sånt oväsen när jag lastade ur honom..

klockan 10 var det dags för att utreda den mystiska hältan på ½grad HÖGER BAK!
men där fanns ingen hälta! böjde dom andra 3benen longerade och så som man gör och det fanns nått... i alla andra utom det mistänkta, kan inte sätta fingret på vad men NÅTT finns där speciellt på vänster fram!

bedövade lågt i Carpus till en början väntade tills han var helt bedövad ochskulle böja, fick hålla i ½minut sen stegrade han och plöjde sig fram! tänkte att han kanske kan ha ont högt så vi bedövade högt också, alltså han var helt bedövad väntade en kvart och skulle böja iogen, vi fick inte ens lyfta benet han var RÅ FÖRBANNAD! Stegrade och dummade sig, tillslut var dte bara ge upp, så det finns inget svar idag heller har han ont eller blev han mest arg, vad är det som finns där som man ändå inte kan sätta fingret på, och när ska han bli min på riktigt?! :S just nu känns det hopplöst!

hur som hällst så ska han sättas igång nu, målet är tävlingskondition ibörjan på februari! då är det bara börja om på ruta 1 igen! besiktning/hältutredning för att se om vi kan hitta något nytt då, eller om allt bara är bra!

DJUP SUCK!!!

klockan 13.00 iaf var jag och Gabriel på studiefrämjandet och fick lära oss lite nya grejer, eller iaf jag gabriel somnade efter typ 3minuter xD

efter det MAX Drive in! och sen tillbaka till Ultuna igen!
sa hej på röntgen och snackade lite skit med folket där innan klockan blev 16 och pappa slutade...
lastade åkte och hämtade Johannes hos Anton och sen ÄNTLIGEN HEMMA! :)
käkade Pyttipanna med ägg, mumms :)

ligger nu på soffan och vill sova, men då kommer jag inte orka kliva upp till 19.30 då ska Felicia till ridskolan!

JAG ÄR VERKLIGEN
SVERIGES-SUPERSNÄLLA-STORASYSTER! SÅ DET SÅ!

Puss på er <3

min blivande hästskötare och min blivande häst!

Kommentarer
Postat av: Mari

Går det verkligen så fort som tills i början av februari att få tillbaka tävlingskonditionen? Speciellt om du ska börja om från ruta 1?

2009-01-15 @ 19:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0