Hej alla som tittar in här...

... Ni är fler än jag trode, för dte blir bara fler och fler för varjedag? eller så är dte samma person som kollar den från mer än 30 olika datorer xD

Nu är jag nöjd, igår åkte Den överskattade BlondinBella ut ur Lets Dance och idag Magnus från Körslaget
jag får alltid som jag vill :D

Åkte till stallet när de andra gjorde varmamackor för jag ville inte ha, var ju tvungen att spara lite plats åt chipsen och dipen xD

fylde på lite torv åt hästarna, fan jag måste köpa ny grep då jag har haft sönder EN TILL! jag kan inte rå för att jag är så stark ;)
hur som så hade jag inte tänkt göra nått med hästarna, men jag tog ett äpple och gick ut i hagen för att säga hej och se så det stod på alla fyra benen :)
Sandro var lika på som vanligt och vera såg nöjd ut men var lite blodig på ett bakben, så jag bestämde mig för att ta in henne och kolla var de kom ifrån och tvätta rent...
¨Sandro blev så grinig för att han inte fick följa med, han försökta tränga sig ut och såg almänt sur ut :P

Blodet på Vera kom från hennes förbaskade Mugg som jag försökt blivit av med sen hon kom, (det är nästan inget kvar..)
Men iaf så klippte jag rent med en sax och tvättade med varmtvatten och smorde in med Aloevera...

och när vi står där i gången och små tjaffsar med varann hör man bara hur det brakar till och rätt som det är står min svartsjuke vän Sandro i gpngen han med! han hade liksom tagit sig in genom gödselstacksdörren som btw är 60cm upp från marken och typ 2m lång planka... hahahaha
han ville också bli pussade och pysslad med så ja han fick också stå på gången en stund och mysa..

Jag Älskar Honom, han har så mkt personlighet den lille spillevinken <3

Skyndade hem och var hemma till exact 20.00 så jag kunde fläska Chips och Dip till Körslaget :)


Nu ska jag sova, Natti Natti <3


En söt lite ängel som leker i den eviga himlen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0