God morgon!

Vaknade 09.10 det är nog någon magisk tid, för får jag sova hur länga jag vill, så tittar jag alltid på klockan när den är 09.10 och tror att den är typ 13! men det är ju skönt för då har man hela dagen kvar framför sig!

även om dne här dagne inte är så mkt att hurra för..

sitter just nu med min frukost, som btw var nästan lika som Nikkis xD OCKSÅ har jag Naturkunskapsboken framför mig..
Prov idag 14.05! BAJS OM JAG INTE KLARAR DET!
Men det ska jag göra, jag ska skriva så pennan glöder! :)

sen ska jag åka hem igen och ägna lite tid i stallet, för i helgen ska jag jobba alla ljusatimmar.. 10-17 lördag-söndag.
Men det blir lite tynge i plånboken sen :D


NEJ åter till Naturkunskapen!


typ så här brukar anteckningsblocken se ut efter en föreläsning!
inte mkt att ha till ett prov! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0