Förstadagen

God Morgon :)
ligger fortrafarnde kvar i sängen jag xD haha
har precis ringt till skolan och sagt att jag inte kommer.. :P

ska snart resa mig upp för att lägga mig på golvet igen..
ska göra mina 50situps
sen ska jag upp och äta frukost, åka till stallet
rida Sandro och longera Vera mocka 5boxar och fixa i stallet...
tänkte åka till Sala sen och inhandla mig nya grepar samt lite foder:)

sen blir det skynda hem gå en promenad med hunden
in i duschen och åka hem till SARA <3

+ att jag inte har fått svar på mitt mail jag skickade för en vecka och en dag sen!!!!!
Jag ska därför skicka ett nytt idag får jag inge svar då får jag väl komma på nått annat sätt att få tag på han!
xD

Ha en bra dag :)


så här ska inte en grep se ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0