Förstadagen på Sista terminen!

Började morgonen med att stressa till tåget som vanligt :)
Tåget går ju 13 över nu iställer för 11 över så man kan sova 2minuter längre xD

Historia, och vi ska börja med Franskarevolutionen, faktiskt typ det enda "ordet" jag minns från högstadiet :P
Martin fyllde/fyller kanske man säger ju iaf år på Frankrikes national deg den 14/7 och han är född 1989 och 1789 hände det något som har med revolutionen att göra xD hahaha japp det var det jag kunde om Franska revolutionen :P

Sen var det Lunch, Köttbullar och Potatis med sås och lingonsylt :D
snackade med lite folk och bestämde mig för att dra, SKOLKA!
mötte Mats och han ville ju självklart visa utskicket till alla blivande jälla elever och då möter man ju så klart Chricko!
läraren i häst som jag skulle ha efter lunch! bestämmer mig för att vara ärlig och säga til henne att jag inte tänker komma på lektionen men då hade hon redan hunnit gå, så jag bad Lina säga att hovslagaren skulle komma, så nu kan man inte använda den frasen på 8v :P

åkte hem med 13 tåget red Sandro som tacktade som ett AS men lyssnade fint ner till halt från diverse gångarter xD
hem åt middag och sen in i bilen och fara till Uppsla igen, JUF MÖTE!
alltid lika roligt! jag älskar dom!
var där till typ 21.20 drog till Gudmund och mobbade folket som bor där och sen körda jag ikapp med Ted på vägen hem... hahahah hur känns det att bli dragen av en 323:a *ASG*

har nu renskrivit protokollet samt fixat lite med järvsöresan!

måste sova nu, ska åka med 7 tåget imorgon bitti till skolan ,har LÅÅÅÅNG-TRÅK-TISDAG imorgon!

Puss och God natt <3

Kommentarer
Postat av: Mari

Fast iofs har du ju flera hästar så den där vita lögnen kan du ju använda minst en gång till :P De är väl bara att skylla på en tappsko eller liknande ;)

2009-01-13 @ 00:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0