En Dag Med Min Favorit =)

Ringde till skolan och sjukanmälde mig idag, jag är inte riktigt 100
visst jag har varit i skolan sjukare än så här, men jag vill inte bli värre, alla utom jag och pappa har legat i flunsan här hemma så jag är inte så sugen på att göra det jag med!
har Satans ont i nacken till och från, och jag brukar ju alltid få nackspärr när jag blir sjuk.. så jag tänker kurera mig!
Järvsö till helgen ju! :D

mamma väckte mig i morse vid 5 och frågade om jag skulle upp, jag svarade 8!
sen kommer pappa ner 07.30 och frågar om Gabriel får vara med mig efter som han inte ville följa med till skolan fram och tillbaka bara för att lämna Johannes och Flisan...
så det var ju bara att gå upp det, för han roade sig ju inte med att ligga tyst i sängen :/

Men jag gjorde mina 50situps kokade havregrynsgröt och åt den med äppelmos :)
jag diggar min gröt diet, för det är GOTT MED GRÖT :)

btw. så ringde de också och väckte mig från jobbet, det var sjuka där och undrade om jag ville jobba då! NO WAY jag
VILL INTE BLI SJUK! så alla bakterier håll er på avstånd!

funderar på att göra ett skolarbete och maila in till skolan så har man något check idag med :)
sen blir det stallet rida, gå en sväng med Vera
ringa till
RUNA
UM
TORGNY
Tandläkaren
och
Ida

sen blir det Lunch med Sara i Enköping :D
vi ska också fixa in lite till in för festen :)

Det blir inte allt försent ikväll, säger! SKOLA IMORGON, om man e friskis vill säga :)


Sandro vi måste komma i form nu! :)

Kommentarer
Postat av: Mari

Glömde du mina situps? :(

2009-01-27 @ 10:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0