det som inte dödar det härdar!

älskade vänner som gör sig påminda klockan  2på natten med 23missade samtal!
Upp tidigt
fodra hästar
longera odjur
rida odjur
överlevde
rida älskade Sandro
äta lunch
göra 100situps
sova middag
bli väckt
gör 100 varv cykla i luften
göra 100st sånna dära få benen kastade mot golvet
skulle ha handlat med mamma MEN
jag åkte och boxades med tanterna i Heby och dom knäckte mig typ!
jag tror jag får vara sjuk imorgon xD
åka till stallet
mocka 5boxar
fylla vatten till hästarna
fodra hästarna
ta in hästarna
byta täcken
pussa hästarna god natt
åka hem
äta persikohalvor med vanilj glass
SOVA!!!

om det inte vore för att jag skolkade i måndags efter lunch och var borta i torsdags och skolkade i fredags
så skulle jag ABSOLUT inte komma imorgon!
jag har alla hästarna själv och tror jag börjar bli sjuk, jag har liksom ont i lungorna när jag andas :/
men jag ska försöka ta mig till skolan!
SNÄLLA KOM OCH SPARKA  UPP MIG UR SÄNGEN JAG VILL TA MIG TILL SKOLAN!
och appro på ont!
jag har fortfarande BAJS ONTE i knäet efter julshowen den 12/12 2008!

Det är helt enkelt synd om mig! (A)

hoppas ni andra haft en kanon bra helg :)

PUSS<3

muckar-du-med-mig-muckar-du-med-fel-person-blicken! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0