Andradagen - Sista terminen!

SUPER-SNÄLL-STORASYSTER!

Oja idag har jag verkligen uppfylltkraven som storasyster till max!
Men innan det skola, Värdelös-tråk-tisdag!
men jag satt av all tid i skolan och gjorde det som skulles och lite till :P
skyndade på stan efter skolan och böt ett par byxor till en annan storlek och fick då också byta färg, men det var ok :P
Ringde till Pappa och fick skjuts hem av honom så jag slapp tåget :)
han inte mer än innan för dörren förens det börjades,
kan du? vill du? det vore snällt?
han svälja en koprv med bröd på vägen ut i bilen igen med lillebror släpandes efter mig.
skyndade ner till ridskolan och han red lektion, själv för det kom igen annan, vart lite sugen själv (A)
sen skynda byta om och passade på att göra lite telefon-samtal under tiden,
skynda till ICA och köpte fika, skynda vidare till skolan och vara trevlig storasyster med alla barn och föräldrar JOhannes klass hade julfest med falsk sjönsång om nån mask och sen vart det dans runt garnen och ut med den, in i klassrummet och alla skulle ju visa vad de kan och vad de presterat som 1:a klassare.....
sen var det fika med ungar över allt saftglas som spildes ur och ett jäkla spring med den ena hyschandes föräldern efter den andra, efter lite mer än 1timme i klassrummet sa jag artit att nu Johannes var det dags att åka hem.

Satte mig med lite JUF ärenden och försänar en klapp på axeln och en gulstjärna i kanten!!!!

Ny dag imorgon, vi hörs!
PUSSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0