32st idaga igen :)

av dom 32 som kollade igår, var det 1 som svarade....
så en stor eloge till dig Mari Ekengren :)

kolla hennes blogg och var med och hjälp Kattorna i Söderhamn vettja :D

länken finns här--------> www.mariekengren.blogg.se <----------------------------
HON TAR ÄVEN VÄLDIGT BRA BILDER för er som vill veta :)

Idagh har jag Jobbat 10-19 skulle slutat 17 men hon som skulle byta av mig kunde inte komma så jag lärde jobba en stund till, men skulle hämtat Johannes hon en kompis klockan 17 så jag fick ringa och fråga hur länge han kunde vara kvar, och då sa dom att 19 blev bra, FINE tänkte jag då kan jag jobba några timmar till...
så när klockan var 19 och jag skyndade mig hem, åkte jag via stallet och mockade och pussade på hästarna, åkte hem och var tok hungrig, men när jag öppnar dörren och frågar vad det blir för mat kollade bara mamma på mig med den där STÖRDA BLICKEN! jag fattade inggen ting förens hon började täckna JOHA..... jag utbrast med ett OJDÅ och vände ut igen, slängde mig i bilen och ringde upp ANtons Pappa och bad om ursäkt att jag glömt hämta Johannes xD haha han blev hämtad 20.15 bistället ;) men dom hade haft kul trotts allt :)

nu har jag fått ätit kalopps och rid samt chips med dip FARLIGT GOTT!:)

ska jobba imorgon igen 10-17 hoppas jag får sluta då, pallar inte jobba längre!

HAR DU GJORT IDAG DÅ?


Puss <3


syster och bror :)

Kommentarer
Postat av: Mari

Tack för reklamen!



idag har jag sorterat kläder jag ska sälja och sen jobbat, kom nyss hem så jag ska fortsätta med kläderna och börja bygga ihop en hemsida jag har tagit på mig att göra :)



Pöss!

2009-01-10 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0