typ jätte super över lycklig :D

Av en slump kollade jag vilka som kollat min bdb, och den första människas bdb man går in på så ser man en bild på min ÄLSKADE RIMFROST!
Min första häst som jag var i mina ägor :) fick han av min pappa när jag skulle fylla 4år!
hur liten är världen liksom :P
han var dock inte i mina ägor så länge efter som att han är minishettis och en sån växer man ur lika fort som man sitter upp på den, men han blev inriden och inkörd och hamnade hos en familj som är kompis med mamma och pappa där han fortfarande mår bra och beter sig :)

Jag blev så glad av att se hans lilla mule <3 ÄLSKAR DEN HÄSTEN :)





du kommer alltid att vara den förta jag älskade den första jag ramlade av den första jag tog mitt första galopp språng på, ja den första som lärde mig det jag kan idag!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0