Tjobre!

Tråk-tisdag med fiskbullar till lunch!

Fatta att det finns dagar som tisdagar, man har bara störda lektioner som får en att bete sig som om man vore placerad på hem, äcklig mat vilket gör att ingen energi kommer till kroppen och man går på ingenting vilket resulterar till ÖVERTRÖTTHET och NOLL KONCENTRATION!

från att vara störd jälla elev till att sätta sig i bilen åka 50minuter och kliva in i någon annans hem och vara en vuxen ansvarstagande person komma hem sent och mocka bajs ge hästarna ett äpple och ursäkta sig för att man behöver hem och sova!

Idag har vi iaf redovisat vårat projektarbete, lite  improvisation, men det funkade bra ändå ;)

kikade på mästarnas mästare och Thomas fick åka hem vilket jag tycker var jätte synd! men ändå bra att Per fick vara kvar :)

Nu måste jag sova, imorgon har jag Samhällskunskaps prov! :)


sötaste bror kom och satte sig i mitt knä och skrattade och hade sig tills han somnade och sov djupt i min famn :)
tur att jag har min familj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0