TACK!!!!

hallå ser ni min nya look :) jag är nästan lite kär <3

jag har Mari Ekengren att tacka :)

http://majiguldfisk.blogspot.com/

igår somnade jag efter middagen alltså innan klockan 18!!
pappa försökte att väcka mig men det var omöjligt!! han trodde nästan att jag var död men tur att jag andades så djupt att han uteslöt den diagnosen xD

klockan ringde klockan 06.00 och jag var super trött!!! men gick upp åt en macka och drog till stallet, Sandro var ute och mummsade hösilage och stackars Vera stod inne på box och knaprade torrhö.... jag är riktigt imponerad hon har stått innen nu 9dagar... duktiga hon :)
Sandro gjordes i ordning och all utrustning packades in i bilen det känndes som en bra dag :)
red fram och han kändes som vanligt, lite otacktig men ändå en bra bit på vägen.. han brukar ju behöva en stadig uppvärmining innan han kommer till arbete, MEN! idag så ville Mats rida, han satt upp tog tyglarna och SATT! det var inte riktigt Sandro så nöjd med, han blev lite smått upprörd, och så var det passet förstört, DET VAR TACKTLÖSTR OCH UTAN TACKT FUNKAR INTE MKT!!! men i morgon är det en ny dag och då ska vi prova på en studs och lite bommar hoppas han är på bättre humör då :D

nu ska jag fortsätta leka med lina över camen ^^
sen ska jag mocka BAJS och mysa med Vera <3

PUSS På Er <3

<3


imorgon måste vi ta med oss tackt känslan Sandro! :)



Jag har en vän som söker MIN HÄST tidningar från 1970-talet och presentalbum från de flesta årgångar, gamla som nya.

Och även postrar, vykort och annat som tillhör tidningen
hör av er till mig eller henne själv
http://majiguldfisk.blogspot.com
http://stirrup.bilddagboken.se
 hon blir jätte glad då :D



Kommentarer
Postat av: Mari

Vad kul att du gillar den :D Bara att hojta till om du saknar nått, själv är jag ej riktigt nöjd med färgerna, k'nns lite för mörk :P



Fast min bloggadress är ju fel det är ju majiguldfisk det ska stå ;)

2009-02-17 @ 20:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0